Više

    Igrica novosadskog studija Foxy Voxel prodata u preko 175.000 primeraka za samo nedelju dana

    PRATITE NAS

    Poslednji članci iz ove rubrike

    Za samo sedam dana nakon što je puštena u prodaju, igrica “Going Medieval”, simulacija gradnje u srednjem veku, koju je napravila novosadska firma Foxy Voxel sa svojim britanskim izdavačem The Irregular Corporation, prodata je u preko 175.000 primeraka, objavila je ova firma na svom Twitter nalogu. 

    Igrica “Going Medieval” koju je moguće kupiti kao Early Access naslov u više online prodavnica, veoma brzo se našala i na Top Sellers listi na Steamu, a trenutno je na četvrtom mestu, u rangu sa GTA 5, ARK, i sličnim naslovima. Sem prodaje, o kvalitetu igre govori i veoma pozitivan status na glavnoj stranici sa 91% pozitivnih ocena.

    Jedan od suvlasnika i developera novosadskog Foxy Voxel-a, Nino Rajačić, istakao je za medije da je čitava ekipa oduševljena prijemom koji je “Going Medieval” stekao kod igrača, kao i da je ovaj uspeh prevazišao sva njihova očekivanja. S druge strane, Vladimir Živković, suvlasnik i developer Foxy Voxel-a, dodaje da je ovaj uspeh samo dokaz velikog truda koji je do sada uložen u igru, kako od samog studija, tako i od saradnika – izdavača The Irregular Corporation.

    Sledeći glavni cilj koji stoji pred timom iz Novog Sada, kako navodi Netokracija, jeste da se u narednom periodu unapredi igra uz podršku online zajednice koja raste velikom brzinom, te da je pred timom još dalek put od ove etape razvoja, pa do izbacivanja igre kao kompletnog naslova.

    Inače, projekat “Going Medieval” je podržao Fond za inovacionu delatnost iz budžeta Republike Srbije sa razdela Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, kroz Projekat za unapređenje konkurentnosti i zapošljavanja (sporazum o zajmu sa Svetskom bankom).

    Za one koji još nisu probali igru, dodajemo da “Going Medieval” inače vodi igrača u 1346. godinu, u vreme početka oporavka starog sveta od katastrofe poznate kao Crna smrt, gde oni koji su preživeli i migrirali, počinju da naseljavaju oblasti koje je priroda uzela pod svoje. Igrač će voditi svoje naseljenike i štititi ih od odmetnika i religijskih fanatika u svetu u kojem ne postoje klasne razlike, granice i zakoni. Ako vas je već i ovo zainteresovalo, dalje možete da otkrijte sami šta je sve novosadski gejming studio osmislio u ovoj igri.

    Preporučujemo